Szkolenia z obsługi klienta

SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA TO NAJWAŻNIEJSZA WIZYTÓWKA FIRMY

Właśnie tak myślimy o Client Service.
Czy działasz w małej firmie, czy w wielkim koncernie, obsługa klienta jest zawsze wizytówką i pomostem, które pomagają zawrzeć kontrakt i umożliwiają jego kontynuację.
Jeśli chcesz umocnić pozycję na rynku, potrzebujesz skutecznego, systemowego rozwiązania i wyszkolonego zespołu, który sprosta wymaganiom klientów na miarę Twoich oczekiwań i celów. Nasze szkolenia pomogą Ci stworzyć od podstaw lub dopracować system obsługi do perfekcji. Stanie się on Twoją przewagą konkurencyjną.

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA?

Ponieważ przynoszą Twojej firmie szereg korzyści:
  • Spójny system Client Service łagodzi mankamenty produktu i podtrzymuje lojalność – to umacnia pozycję Twojej firmy na rynku.
  • Twoi klienci zidentyfikują wysoki standard usług z Twoją marką.
  • Działasz i zyskujesz przewagę tam, gdzie nie udaje się to konkurencji. Potrafisz błyskawicznie reagować na zmiany rynku, takie jak np. pojawienie się nowego pokolenia konsumentów o specyficznych potrzebach.
  • Masz wypracowany standard, w którym nowi i doświadczeni pracownicy znajdują oparcie w sytuacjach zwykłych i tych zaskakujących. To usprawnia ich pracę i przekłada się na wyniki.
  • Inwestycja we wdrożony i działający standard obsługi zwraca się wielokrotnie.

BUDUJ I WDRAŻAJ SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA Z GRUPĄ SPOTKANIE

  • Mamy wyróżniające się podejście do obsługi klienta, dlatego przekazujemy je Tobie.
  • Od początku działalności Grupy Spotkanie obsługa naszych klientów jest przedmiotem nieustającej uwagi i troski, ponieważ jesteśmy nie tylko nauczycielami, ale również praktykami. Szukaliśmy dla siebie najlepszego rozwiązania, które z jednej strony wyraża uważność i zaangażowanie w sprawy klienta, z drugiej pozwala wykonywać nam naszą pracę z lekkością i satysfakcją.
  • Rozwiązania, które Tobie proponujemy są oparte o znajomość danej branży, języka rozmów z klientami oraz wnikliwego poznania założeń, strategii i filozofii firmy.
  • Nie narzucamy naszych rozwiązań. Szkolenie i proponowane standardy obsługi wypracujemy z ludźmi pracującymi w Twojej firmie – to sprawi, że Twoi pracownicy poczują się komfortowo i będą potrafili korzystać z tak wypracowanego systemu, bez wewnętrznych oporów.
  • Twoje rozwiązania będą dopasowane do oczekiwań Twoich klientów.

JAK PRZEBIEGAJĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA I ILE KOSZTUJĄ?

Szkolenia z obsługi klienta to szkolenia z zakresu sprzedaży, przy jednoczesnym budowaniu standardu obsługi, który jest wdrażany w organizacji.
Krok 1
Zawsze najpierw poznajemy Twoją firmę. Odkrywamy język,  jakim twoi pracownicy mówią do klientów, specyfikę produktu lub usługi, którą sprzedajecie, filozofię Waszej firmy.
Krok 2
Proponujemy sposób organizacji cyklu sprzedaży lub tworzymy podręcznik obsługi klienta.
Krok 3
Na tej podstawie możemy już spisać jasny i klarowny standard obsługi, który jest niezwykle pomocny w weryfikowaniu umiejętności i zaangażowania pracownika w sprzedaż i obsługę klienta. 
Gdy zaakceptujesz ten pomysł, przystępujemy do szkoleń.
Krok 4
Gdy zaakceptujesz ten pomysł, przystępujemy do szkoleń.
Najczęściej sprawdza się układ  2x2 dni oraz 2 zadania pomiędzy szkoleniami.

Przykłady tematów szkoleń dla Przedstawicieli Handlowych i Sprzedawców, które prowadziliśmy:


Ile to kosztuje?
W zależności od zamówionej liczby dni szkoleniowych, cena kształtuje się w granicach od 3200 do 4200 zł za 1 dzień. 
 
Opracowanie Standardu Obsługi oraz Podręcznika Obsługi (tzw. Manual)
Tworząc system obsługi klienta, często pomagamy firmom pisać podręczniki obsługi tzw. Manuale, z których mogą korzystać nowi i mniej doświadczeni pracownicy. Mogą one stanowić fundament do oceny pracownika.
Manualwyceniamy na podstawie przewidywanej liczby godzin, potrzebnych do stworzenia i wdrożenia tych standardów w firmie. Koszt zależy również od tego, czy zaczynamy od zera, czy też możemy oprzeć się na już istniejących dokumentach i opracowaniach.

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub napisz

Jeżeli chcesz podnieść kompetencje Twoich sprzedawców i handlowców napisz do nas lub zadzwoń.
 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Wyślij