SZKOLENIE DLA PERSONELU PIERWSZEGO STOŁU

Szkolenia dla aptek „Pacjent jako klient” to autorski program ułożony na bazie naszych wieloletnich doświadczeń z farmaceutami w kilkudziesięciu aptekach. Staliśmy za pierwszym stołem, obserwowaliśmy prace na zapleczach, magazynach, rozmawialiśmy z farmaceutami, właścicielami.
Testowaliśmy różne rozwiązania. Dziś ten program jest najlepszym z nich. Wybierz  Szkolenia dla aptek „Pacjent jako klient”, kiedy borykasz się z jedną z poniższych sytuacji:
  • Obserwujesz niską sprzedaż i chceszją powiększyć.
  • Masz młody, niedoświadczony zespół.
  • Chcesz zwiększyć sprzedaż ponad obecny poziom i nie wiesz, jak to zrobić lub to, co robiłeś do tej pory, nie przynosiło zadowalających efektów.
  • Zespół pracuje nierówno – poszczególne osoby osiągają wyraźnie różne wyniki.
  • Intuicja podpowiada Ci, że w aptece brakuje wzorcowego systemu obsługi klienta.
  • Misja Twoich pracowników nie jest korzystna dla interesów Twojej apteki i służy zespołowi do usprawiedliwiania niskich wyników.
  • Pracownicy pierwszego stołu mylą sprzedaż komplementarną ze sprzedażą uzupełniając i sprzedażą promocji.

Dlaczego warto wybrać szkolenie Pacjent jako klient?

Przeprowadzenie tego cyklu szkoleniowego i wdrożenie umiejętności ze szkolenia do bieżącej obsługi pacjentów spowoduje, że:
  • Cały personel w aptece będzie sprzedawał w podobny, akceptowany przez Ciebie sposób – dzięki temu pacjent będzie czuł się dobrze obsłużony, niezależnie od tego, kto z twoich pracowników będzie stał za pierwszym stołem.
  • Każdy magister i technik będzie wiedział, jak dobrze przeprowadzić wywiad farmaceutyczny z pacjentem i na tej podstawie zaproponować odpowiednią terapię uzupełniającą zalecenia lekarza, czyli przeprowadzi sprzedaż komplementarną.
  • Zespół będzie potrafił adekwatnie do potrzeb konkretnej osoby zaproponować dodatkowe produkty, nawet jeśli pacjent wszedł do apteki po coś innego – zrealizuje sprzedaż uzupełniającą.
  • Zespół będzie miał odwagę i umiejętności potrzebne do sprzedaży wyznaczonych przez Ciebie promocji.
  • Skuteczna i przyjazna obsługa zbudują zaufanie i pomogą utrzymać  lojalność pacjenta – badania wykazują, że osoby korzystające z aptek z jednej strony sprawdzają ceny w różnych placówkach, ale z drugiej – wracają do farmaceuty, który dobrze doradza i tłumaczy.

Jak przebiega szkolenie Pacjent jako klient?

Organizacja szkolenia „Pacjent jako klient” różni się w zależności od tego, ilu zatrudniasz pracowników. Jeśli masz więcej aptek i możesz swoich ludzi podzielić na dwa zespoły, wtedy spotkanie odbywa się w godzinach od 9.00 do 16.00 w zewnętrznej sali szkoleniowej. Jeśli jest Was mniej – wtedy pracujemy tuż po zamknięciu apteki w kilku turach – dniach szkoleniowych.
W programie tego szkolenia znajdziesz takie zagadnienia jak: poznanie i ćwiczenie umiejętności realizowania wszystkich etapów sprzedaży w aptece, sprzedaż uzupełniająca i sprzedaż promocji, budowanie postawy prosprzedażowej farmaceutów oraz opieka posprzedażowa nad pacjentem.
Duży nacisk kładziemy zawsze na to, aby oprócz wiedzy, uczestnicy zdobyli doświadczenie poprzez ćwiczenie praktycznych sytuacji za rzeczywistym pierwszym stołem.

Ile kosztuje szkolenie Pacjent jako klient?

W zależności od zamówionej liczby dni szkoleniowych cena kształtuje się w granicach od 3200 do 3900 zł netto za 1 dzień. 
Zwykle to koszt rzędu 3200 zł + VAT za dzień szkolenia całego zespołu w Twojej aptece.
Dla stałych klientów, w tym uczestników programu „Moja Apteka: Misja i Biznes”,
oferujemy RABAT 30% – koszt szkolenia wynosi wówczas 2600 zł + VAT.

zadzwoń do nas lub napisz

Jeżeli znalazłeś choć jeden opis sytuacji, który pasuje do Twojej apteki lub potrzebujesz przynajmniej jednego z wymienionych efektów szkolenia „Pacjent jako klient” – zadzwoń lub napisz i umów się z nami na spotkanie.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Wyślij